mboost-dp1

Newz.dk nyt i samarbejde om pris-portal


Gå til bund
Gravatar #1 - _tweak
3. okt. 2016 21:16
Vi har indgået samarbejde med katoni.dk om at oprette en IT pris-portal på newz.dk. Katoni.dk har flere års erfaring med at lave pris-portaler og samarbejdet skal ses som en forsøgsordning hvor vi prøver alternativer til reklamer. Portalen er stadig i sin spæde start og der bliver løbende tilføjet features af deres og vores udvikler-hold.

Portalen får ingen praktisk indflydelse på sidens forum- og nyhedsindhold, men vi håber til gengæld portalen har potentiale til at rykke lidt ved reklame-modellen.

Hvis i har spørgsmål så skriv endelig.
Gravatar #2 - arne_v
4. okt. 2016 01:27
#1

Shoppen ser rimeligt diskret ud. Ikke noget problem.

Men:

https://newz.dk/pages/faq

ser lidt halvfærdig ud.


Om Newz of Railgun

Newz blev lanceret i 2009 og er siden da vokset til Danmarks førende brugerdrevne nyhedssite for rigtige nørder.

I 20XX blev railgun.dk åbnet som brugerdrevet nyhedssite om computer-, konsol, og mobilspil.

Gravatar #3 - Qw_freak
4. okt. 2016 09:11
Hvor langt er i med shoppen, der er jo nærmest ikke noget der virker.....
Gravatar #4 - _tweak
4. okt. 2016 09:12
Qw_freak (3) skrev:
Hvor langt er i med shoppen, der er jo nærmest ikke noget der virker.....

Ikke særlig langt, som skrevet i sin spæde start - men hvad tænker du specifikt på?
Gravatar #5 - Qw_freak
4. okt. 2016 13:19
Der er flere ting, var bare lige inde og se om jeg kunne finde et GTX 1070 for sjov, og lagde mærke til at der var flere knapper der var uresponsive.
Jeg fandt aldrig et 1070. :)
Gravatar #6 - _tweak
4. okt. 2016 14:10
Qw_freak (5) skrev:
Der er flere ting, var bare lige inde og se om jeg kunne finde et GTX 1070 for sjov, og lagde mærke til at der var flere knapper der var uresponsive.
Jeg fandt aldrig et 1070. :)


De u-responsive knapper betyder valget ikke er aktuelt F.eks. "kun tilbud" er ikke aktiv, når der ingen tilbud er i kategorien. En af de ting jeg ved der kommer snart er søgefunktion (så man kan søge direkte på f.eks. GTX 1070) og vistnok flere shops med tilbudsmærkning
Gravatar #7 - Kian
6. okt. 2016 10:59
... hvor er shoppen?
Gravatar #8 - _tweak
6. okt. 2016 12:07
Kian (7) skrev:
... hvor er shoppen?

Den ligger under https://newz.dk/shop - men beware, den er som sagt i sin spæde start :-)
Gravatar #9 - Kirsebær
6. okt. 2016 16:21
Prisalarm som ved pricerunner og et søgefelt må gerne stå højt på to-do listen :) Leder efter et Sennheiser headset, og det er ikke lige til at finde på siden.
Gravatar #10 - _tweak
6. okt. 2016 17:56
Kirsebær (9) skrev:
Prisalarm som ved pricerunner og et søgefelt må gerne stå højt på to-do listen :) Leder efter et Sennheiser headset, og det er ikke lige til at finde på siden.

Det er modtaget !
Gravatar #11 - Manofsciencemanoffaith
6. okt. 2016 19:27
Prisalarm og "indkøbslister".
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login