mboost-dp1

Problemer med login, anti-ad-block og abon.


Gå til bund
Gravatar #1 - Adagio
22. feb. 2017 13:23
Jeg oplever ofte at jeg bliver logget ud af newz, så jeg bliver nødt til at logge ind igen. Dette i sig selv er ikke det største problem, men med jeres anti-adblocker besked bliver det meget mere besværligt, da lige så snart man klikker på login bliver man blokeret for at kunne logge ind på sin bruger, hvor man har abon.
For at jeg kunne logge ind krævede det at jeg lukkede genstartede browseren og gik direkte ind på login siden! Ikke særligt praktisk

Når jeg har abon. skal jeg ikke belæres med at ad-blocker stjæler jeres penge! Min ad-blocker bliver ikke slået fra!


Bruger Firefox 51.0.1 har dog haft problemet i mange måneder
Gravatar #2 - modgaard
22. feb. 2017 13:25
Tak for indsparket. Det skal vi nok se på.
Gravatar #3 - Rainmeter
22. feb. 2017 21:06
#1
Bed din browser om at blokere javascript på newz.dk..
Gravatar #4 - kblood
22. feb. 2017 21:24
#1 For mig virker det sporadisk. Så ja, der skal engang imellem logges ind igen, men de reklamer er godt nok ikke denne side værd. Det samme med Filmz.

#3 Det tror jeg lige jeg vil prøve på Filmz.
Gravatar #5 - kblood
22. feb. 2017 21:32
#3 Awesome, så kan Filmz bruges igen. Virker så til at de har været smarte på denne side og også gjort kommentar systemet afhængig af Javascript.
Gravatar #6 - _tweak
23. feb. 2017 08:16
- uden at gå yderligere ind i diskussionen, vil jeg hurtigt påpege (da det var et brugerønske) at et alternativ er at købe abonnement for et valgfrit beløb pr. måned for et reklamefrit newz.dk https://newz.dk/profile/buy
Gravatar #7 - Slettet Bruger [1559134137]
23. feb. 2017 21:51
Jeg bliver periodisk smidt af mit login på newz.dk og i dag blev så jeg mødt af en fullscreen sjover. Jeg har ellers abonnement, men jeg kunne ikke logge ind grundet overlay. Pænt trælst.

Men, heldigvis forstår man HTML og CSS. Inspect i browser, fjern overlay og fjern overflow: hidden på body. Lidt trælst at man skal igennem det for at få lov til at logge ind.
Gravatar #8 - _tweak
24. feb. 2017 07:58
Vi kigger på login-problemerne - tak for feedback ! Det skal selvf. ikke ske.
Gravatar #9 - kblood
24. feb. 2017 20:58
_tweak (6) skrev:
- uden at gå yderligere ind i diskussionen, vil jeg hurtigt påpege (da det var et brugerønske) at et alternativ er at købe abonnement for et valgfrit beløb pr. måned for et reklamefrit newz.dk https://newz.dk/profile/buy


God pointe. Håber snart Filmz for samme mulighed.
Gravatar #10 - Rainmeter
26. feb. 2017 11:55
#4
Du kan aktivere javascript igen efter også har du fået en "god cookie" der siger du er a-oka. Også kan du browse newz og være en "nasserøv", helt uden reklamer og med alle funktioner.
Gravatar #11 - Manofsciencemanoffaith
1. mar. 2017 18:37
Hvorfor bliver jeg logget ud hele tiden*? Det kan da ikke være Firefox hver gang.


* subjektivt
Gravatar #12 - _tweak
1. mar. 2017 20:28
Manofsciencemanoffaith (11) skrev:
Hvorfor bliver jeg logget ud hele tiden*? Det kan da ikke være Firefox hver gang.

* subjektivt

Jeg bliver personligt ikke logget ud - det virker på min safari, firefox og chrome - på både windows og mac. Indrømmet jeg ser ikke meget til Firefox i mit daglige virke. Hvor mange login-cookies siger den du har? Kan det være noget med browser-micro-opdateringer?
Gravatar #13 - Slettet Bruger [1559134137]
1. mar. 2017 20:47
_tweak (12) skrev:
Manofsciencemanoffaith (11) skrev:
Hvorfor bliver jeg logget ud hele tiden*? Det kan da ikke være Firefox hver gang.

* subjektivt

Jeg bliver personligt ikke logget ud - det virker på min safari, firefox og chrome - på både windows og mac. Indrømmet jeg ser ikke meget til Firefox i mit daglige virke. Hvor mange login-cookies siger den du har? Kan det være noget med browser-micro-opdateringer?


Jeg bliver også periodisk logget af på Chrome på Windows 10 Pro 64-bit
Gravatar #14 - _tweak
2. mar. 2017 08:53
IT-ekspert Yvossen (13) skrev:
Jeg bliver også periodisk logget af på Chrome på Windows 10 Pro 64-bit

Hvor tit er det? En gang om ugen?

Vil du tjekke dine session-cookies (under profil) om det matcher med de ændrer sig ved hver browser-update? (der skulle gerne stå browser udgave)
Gravatar #15 - Slettet Bruger [1559134137]
2. mar. 2017 15:14
_tweak (14) skrev:
IT-ekspert Yvossen (13) skrev:
Jeg bliver også periodisk logget af på Chrome på Windows 10 Pro 64-bit

Hvor tit er det? En gang om ugen?

Vil du tjekke dine session-cookies (under profil) om det matcher med de ændrer sig ved hver browser-update? (der skulle gerne stå browser udgave)


Ikke så ofte tror jeg.

Jeg kan se at jeg 3 gange er logget ind med "Windows Vivaldi (1.6.689.40)" (jeg har kørt Vivaldi i noget tid også, der skete det også).

De 3 gange har været med samme browser version.

Jeg vil lige fremover holde øje om jeg skifter browser version når det sker.
Gravatar #16 - _tweak
2. mar. 2017 16:45
IT-ekspert Yvossen (15) skrev:
Jeg vil lige fremover holde øje om jeg skifter browser version når det sker.

Jeg har den mistænkt for at lave gak gak i cookies desværre, når der er små-opdateringer. Det ser vi på imens!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login