mboost-dp1

DYGTIG WEBUDVIKLER SØGES TIL SPÆNDENDE STARTUP


Gå til bund
Gravatar #1 - groanna
8. jan. 2015 17:31
Vi er i gang med et spædende iværksætterprojekt og søger i den forbindelse en dygtig webudvikler med flair for design, som har lyst til at være en del af projektet.

Vores iværksætterdrøm er allerede godt på vej til at blive en realitet. Hvis du har lyst til at høre mere og måske endda blive en del af holdet, så meld dig endelig. Vi vil meget gerne mødes med dig og fortælle mere om projektet.

PS. det er en fordel, hvis du bor i København, men ikke et krav.
Gravatar #2 - Slettet Bruger [2239103811]
8. jan. 2015 17:52
Hva' betaler i for det?
Gravatar #3 - groanna
8. jan. 2015 18:08
Hej Yvossen

Må jeg få din mail? - så sender jeg mere info.
Gravatar #4 - Magten
8. jan. 2015 18:16
#3
Jeg tror det vil være en god ide at uddybe annoncen lidt. Nu er jeg ikke udvikler, men jeg vil umiddelbart mene "webudvikling" er et ret bredt område.
At det er spændende er selvfølgelig vigtigt, men der er ret mange andre faktorer i at tage job imo :)
Gravatar #5 - arne_v
8. jan. 2015 18:25
Det er nok ret relevant at få uddybet om det er en seriøs virksomhed med funding som er klar til at betale hvad en god udvikler koster eller det er et af de klassiske tilfælde af nogen som tror de har en god ide og regner med at de nok kan få en udvikler til at arbejde gratis mod at få en mindre andel i et overskud engang langt ude i fremtiden.
Gravatar #6 - arne_v
8. jan. 2015 18:26
Og selvfølgelig er det også relevant at vide om det er ASP.NET, PHP, RoR eller den tekniske platform ikke er valgt endnu.
Gravatar #7 - groanna
8. jan. 2015 18:31
Hmm ok - jeg er, som man nok kan regne ud, ikke selv webudvikler, så fagligheden halter måske lidt på det område. Men altså - vi er to iværksættere, som søger en person, der kan udvikle hjemmesider og som har lyst til at være en del af et iværksætter-projekt. Nej, der er ikke mange penge i det pt, så vi leder efter en, der har lyst til at være med til at starte projektet op og som tror på dets potentiale. Vi er dybt seriøse omkring projektet - men det kan enhver jo skrive. Dette er en opfordring til et møde om projektet og ikke mindst vores forretningsmodel.
Gravatar #8 - groanna
8. jan. 2015 18:31
den tekniske platform er endnu ikke valgt :-)
Gravatar #9 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. jan. 2015 19:17
HVAD SKAL SIDEN OMHANDLE?

Hvis i kan bruge caps til overskrift, så kan jeg vel også?
Gravatar #10 - didriksen86
8. jan. 2015 19:22
DET ER EN FORRETNINGSHEMMELIGHED!
Gravatar #11 - groanna
8. jan. 2015 19:54
Den omhandler yoga :-) Så det vil helt klart være en fordel, hvis man dyrker yoga.
Gravatar #12 - groanna
8. jan. 2015 19:55
Jeg forstår ikke helt den nedladende tone... det er en helt reel efterspørgsel...?
Gravatar #13 - Magten
8. jan. 2015 20:15
#12
Det er nok en blanding af manglen på information og caps lock i overskriften der gør at folk er lidt skeptiske.

Indtil videre ved vi kun at det er noget med at "udvikle hjemmesider" og yoga.. I ville hjælpe jer selv og alle andre ved at fortælle lidt om projektet, hvad der forventes, hvem i er osv. Det burde kunne gøres uden at afsløre for meget om det, hvis det er fordi i vil holde det hemmeligt.
Gravatar #14 - arne_v
8. jan. 2015 20:18
#12

Der er rigtigt mange som har en god ide og bare lige mangler en udvikler til at implementere det uden betaling da der ingen penge er.
Gravatar #15 - XorpiZ
8. jan. 2015 20:19
groanna (12) skrev:
Jeg forstår ikke helt den nedladende tone... det er en helt reel efterspørgsel...?


Velkommen til newz.dk.

Problemet er nok, at det er svært at finde nogen herinde, der har lyst til at arbejde gratis mod måske at få del i et evt. overskud ude i fremtiden.

Jeg vil anbefale jer, at I kontakter nogle af de skoler, hvor de uddanner webudviklere. De vil, formoder jeg, gerne arbejde (næsten) gratis mod at få lidt erhvervserfaring.
Gravatar #16 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. jan. 2015 21:23
groanna (12) skrev:
Jeg forstår ikke helt den nedladende tone... det er en helt reel efterspørgsel...?


Og jeg vil helt reelt gerne vide mere. Men som sagt, caps i overskriften, og yoga?

Lidt mere info ville ikke gøre noget ...
Gravatar #17 - Kolklik
9. jan. 2015 01:29
En anden væsentlig ting at nævne kunne være sådan noget som hvornår i forventer projektet skal være færdigt (ca) størrelse (er det noget der tager et par måneder, et år, to år) og hvor mange timer i forventer at vedkommende skal kunne smide i projektet på ugentlig basis.

Det er meget svært at sige om man er interesseret når man intet har til at gøre en interesseret ;)
Gravatar #18 - Zombie Steve Jobs
9. jan. 2015 08:47
groanna (11) skrev:
Den omhandler yoga :-) Så det vil helt klart være en fordel, hvis man dyrker yoga.


Og den person er en udvikler? KWAZY! Der er kun musclenerds og fivefingers freaks, resten af os har datadunk, computerarme og colapatter.
Gravatar #19 - groanna
10. jan. 2015 15:09
Ok - her kommer uddybende info til dem, der skulle være interesserede.

Vi er i gang med at starte YogaStream.dk, som bliver Danmarks største online yoga-streaming site. Dvs. et website, hvor medlemmer kan streame yogavideoer, hvor de vil, når de vil og så ofte de vil.

Vi går i gang med de første yogavideo optagelser her i slutningen af januar og regner med at lancere sitet i foråret 2015.

Vi er kommunikationsuddannede og vil meget gerne samarbejde med en webudvikler, som har styr på det med hjemmesider. Sitet skal indeholde en masse forskellige funktioner bl.a.:
- videostreaming
- betalingsløsninger (flere forskellige medlemskaber)
- videosøgning / videofiltrerings muligheder
- kalenderfunktioner
- oprettelse af personlige medlemsprofiler
- tracking af brugere/streamingmønstre

Vi kunne selvfølgelig godt bare gå ud og købe os til et site, men vi søger en, der har lyst til at være en del af projektet mere langsigtet og som tror på ideen.

Til at starte med handler det jo om at få lavet et flot, brugervenligt og funktionelt site. På længere sigt - efter lanceringen - vil det hovedsageligt dreje sig om hjælp til at holde sitet opdateret og kørende - altså et bijob.

Hvordan og hvorledes modellen for samarbejdet skal skrues sammen (herunder økonomi), må vi tale om, når vi mødes.

Skriv til [email protected], hvis det har interesse.
Gravatar #20 - apapap
10. jan. 2015 15:13
Hvad er forskellen ved at streame yoga og bare at købe en dvd med yoga?
Gravatar #21 - groanna
10. jan. 2015 16:18
På et streaming site er der mange flere valgmuligheder (+100 videoer) og nye videoer hver uge - når du køber en dvd, har du kun en dvd... og hvem har egentligt dvd-afspillere nu om dage..? håber det besvarer dit spørgsmål.
Gravatar #22 - Chewy
10. jan. 2015 17:12
Vi er kommunikationsuddannede


Det skulle man ellers ikke tro før #19, hvor er i uddannede?

Men #19 er lige præcist hvad folk har efterlyst....
Gravatar #23 - IT-ekspert Kejser
10. jan. 2015 17:30
Hvorfor ikke bare følge en youtube yoga-kanal?
Gravatar #24 - Clauzii
11. jan. 2015 10:03
IT-ekspert Kejser (23) skrev:
Hvorfor ikke bare følge en youtube yoga-kanal?


Youtube er helt sikkert i tråd med Yoga-ånden ;)
Gravatar #25 - mvoigt27
11. jan. 2015 10:58
Lidt specielt site at komme på..... virker som et minimalt nichemarked i bevæger jer ind på, gætter på i har lavet en eller anden form for markedsundersøgelse inden i besluttede jer for det her projekt.

Jeg må indrømme jeg har svært ved at se det her skulle genere den store omsætning....
Gravatar #26 - thimon
11. jan. 2015 11:57
Hvad med disse sites, som jeg fandt via Google (yoga+streaming)
http://www.doyogawithme.com/
http://www.gaiamtv.com/my-yoga/yoga

eller nogle af de andre sites nævnt her:
http://www.alignyo.com/blog/online-yoga-9-sites-fo...
Gravatar #27 - mvoigt27
11. jan. 2015 12:06
thimon (26) skrev:
Hvad med disse sites, som jeg fandt via Google (yoga+streaming)
http://www.doyogawithme.com/
http://www.gaiamtv.com/my-yoga/yoga

eller nogle af de andre sites nævnt her:
http://www.alignyo.com/blog/online-yoga-9-sites-fo...


Internationale store sites..... et yoga site på dansk, med betaling for videoer, ser jeg ikke den store fremtid i..... men kan tage fejl.....
Gravatar #28 - groanna
11. jan. 2015 12:34
Tak for input til eksperterne i forretningsideer. Har allerede modtaget tilstrækkelig rådgivning andetsteds :-) Vi søger en webudvikler, der har lyst til at mødes face to face til en snak. Ganske enkelt.
Gravatar #29 - mvoigt27
11. jan. 2015 12:39
groanna (28) skrev:
Tak for input til eksperterne i forretningsideer. Har allerede modtaget tilstrækkelig rådgivning andetsteds :-) Vi søger en webudvikler, der har lyst til at mødes face to face til en snak. Ganske enkelt.


Det var så lidt.....
Gravatar #30 - Qw_freak
11. jan. 2015 13:02
Håber i får snakket med en meget erfaren udvikler omkring omfanget af sådan en opgave, for mig lyder det som noget der skal lidt mere end en person til at lave hvis det skal nå at være færdigt inden for overskuelig fremtid. :)
groanna (28) skrev:
Tak for input til eksperterne i forretningsideer.

Hehe, husk at på nettet er alle eksperter i alt, tag det ikke personligt. :)

Jeg synes det lyder som en interessant idé, hvor mange hjemmeudøvere at yoga regner i med at der er i dk?
Gravatar #31 - apapap
11. jan. 2015 14:53
groanna (28) skrev:
Tak for input til eksperterne i forretningsideer. Har allerede modtaget tilstrækkelig rådgivning andetsteds :-) Vi søger en webudvikler, der har lyst til at mødes face to face til en snak. Ganske enkelt.


Jeg er måske meget kritisk, men hvis du ikke kort kan fortælle hvad der gør jer anderledes end jeres konkurrenter så tager jeg jer ikke seriøst.

Desuden så bør man altid være kritisk over for folk der ikke åbent vil fortælle om:
#19 skrev:
Hvordan og hvorledes modellen for samarbejdet skal skrues sammen (herunder økonomi), må vi tale om, når vi mødes.


Det er fint i gerne vil mødes face2face, men det lyder som spild af tid for begge parter.
Gravatar #32 - Zombie Steve Jobs
12. jan. 2015 07:41
groanna (19) skrev:
Sitet skal indeholde en masse forskellige funktioner bl.a.:
- videostreaming
- betalingsløsninger (flere forskellige medlemskaber)
- videosøgning / videofiltrerings muligheder
- kalenderfunktioner
- oprettelse af personlige medlemsprofiler
- tracking af brugere/streamingmønstre


Ah, det tager jo en weekend at smække sammen...
Gravatar #33 - milandt
12. jan. 2015 08:04
Zombie Steve Jobs (32) skrev:
groanna (19) skrev:
Sitet skal indeholde en masse forskellige funktioner bl.a.:
- videostreaming
- betalingsløsninger (flere forskellige medlemskaber)
- videosøgning / videofiltrerings muligheder
- kalenderfunktioner
- oprettelse af personlige medlemsprofiler
- tracking af brugere/streamingmønstre


Ah, det tager jo en weekend at smække sammen...


Selvom OP har tilkendegivet at han ikke selv har den store tekniske indsigt, så har han da aldrig givet udtryk for at det var noget der kunne klares på en weekend?
Gravatar #34 - milandt
12. jan. 2015 08:09
Med den rigtige idé, det rigtige team og den rigtige energi, så kan det være utroligt givende, interessant og spændende at være en del af et startup projekt.

Jeg var med da Downtown.dk startede op, og er i dag co-founder og passiv partner i virksomheden. Jeg holder altid øjnene og ørene åbne for lignende interessante projekter der har brug for hjælp.

Der er dog en verden til forskel fra hvad jeg blev præsenteret for dengang, og hvad OP har præsenteret i sine indlæg i denne tråd.
Gravatar #35 - Qw_freak
12. jan. 2015 09:13
milandt (34) skrev:
Der er dog en verden til forskel fra hvad jeg blev præsenteret for dengang, og hvad OP har præsenteret i sine indlæg i denne tråd.

Jeg vil tro de er bange for at der er nogen der vil stjæle deres gode idé hvis de afslører for meget.

Som de selv skriver:
groanna (28) skrev:
Har allerede modtaget tilstrækkelig rådgivning andetsteds :-)

Så har de sikkert allerede lavet alt det konceptuelle arbejde så der ligger en klar og nedskrevet vision og udspecificeret filosofi for hvordan sitet skal fungere og se ud. foruden ikke mindst en detaljeret businesscase som er gennemgået af en objektiv person med forstand på forretningsførelse.
Gravatar #36 - Zombie Steve Jobs
12. jan. 2015 10:16
milandt (33) skrev:
Zombie Steve Jobs (32) skrev:
groanna (19) skrev:
Sitet skal indeholde en masse forskellige funktioner bl.a.:
- videostreaming
- betalingsløsninger (flere forskellige medlemskaber)
- videosøgning / videofiltrerings muligheder
- kalenderfunktioner
- oprettelse af personlige medlemsprofiler
- tracking af brugere/streamingmønstre


Ah, det tager jo en weekend at smække sammen...


Selvom OP har tilkendegivet at han ikke selv har den store tekniske indsigt, så har han da aldrig givet udtryk for at det var noget der kunne klares på en weekend?


Altså, man kan jo godt overveje, hvad man skal med det tekniske, hvilket egentlig vil mene er ret vigtigt, det jeg prøver at sige er, at de har glemt at overveje, hvem og hvad de har brug for og at det nok ikke er en enkelt person, der skal stå for alt det der, men nok nærmere tre eller fire, medmindre det skal være noget skrammel.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login