mboost-dp1

Deaktivere fejl rapportering i Windows 7 Home Premium?


Gå til bund
Gravatar #1 - Nielson
29. apr. 2015 09:53
Hej folkens!

Jeg håber I kan hjælpe da jeg er ved at løbe tør for muligheder.

En kammerat og jeg har en Life is Feudal server kørende som har det med at crashe pga RAM mangel (server udgaven findes kun i 32-bit). Vi har dog fået lavet et batch script som sørger for at genstarte denne, men i øjeblikket kommer der en fejlmeddelelse som vi skal ind og trykke "Luk programmet" på, før scriptet kan køre videre (https://dl.dropboxusercontent.com/u/1021147/1.png).

Denne meddelelse har vi forsøgt at deaktivere igennem løsningscentret og igennem brugerpolitikker vha. gpedit.msc, dog uden held. Lokal editor til gruppepolitikobjekter var vi nødt til at installere, da det ikke fulgte med Home Premium udgaven af Windows 7.

Er der andre måder man kan deaktivere denne på?

tl;dr

Hvordan deaktivere man denne boks i Windows 7 Home Premium? (https://dl.dropboxusercontent.com/u/1021147/1.png)
Gravatar #2 - XorpiZ
29. apr. 2015 14:02
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting
Sæt DontShowUI to 1

Måske?
Gravatar #3 - Nielson
29. apr. 2015 14:48
XorpiZ (2) skrev:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting
Sæt DontShowUI to 1

Måske?


Tak!

Jeg tester det lige af. Bliver desværre nødt til at vente på de 1-2 gange den crasher om dagen før jeg ved om det har virket, men den stod til "0", så forhåbentlig virker det :)
Gravatar #4 - XorpiZ
29. apr. 2015 14:56
#3

Jeg ved så ikke, om den stadig "hænger" og venter på et svar af en art, før den vil gå videre.. men det må du lige se.

Alternativt kan du prøve at disable "Tjenesten Windows Fejlrapportering" :)
Gravatar #5 - Nielson
29. apr. 2015 14:56
XorpiZ (4) skrev:
Alternativt kan du prøve at disable "Tjenesten Windows Fejlrapportering" :)


Den er også forsøgt :)
Gravatar #6 - Nielson
30. apr. 2015 05:06
Det virkede sgu!

Tak for det, XorpiZ!
Gravatar #7 - XorpiZ
30. apr. 2015 05:14
Det var så lidt!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login