mboost-dp1

Energimærkning af software


Gå til bund
Gravatar #1 - larsp
13. dec. 2019 15:43
https://ing.dk/artikel/energimaerkning-software-ud...

Lol.

Hurra for de forskere der har fundet på den revolutionerende idé at software kan være skrevet sjusket og resourcefrådsende, eller være skrevet effektivt og resourcebesparende. Det er jo noget HELT nyt. ;) Seriøst. Børn nu om dage.
Gravatar #2 - arne_v
13. dec. 2019 16:21
#1

Hvilken karakter vil bitcoin score?

ZZZZ?

:-)
Gravatar #3 - CBM
13. dec. 2019 17:03
Jeg må hellere huske at energimærkning næste gang jeg koder noget :o)

Gravatar #4 - larsp
16. dec. 2019 14:14
#2 Bitcoin mining sprænger helt klart skalaen :) Noget så eftertrykkeligt.

Når det så er sagt er en typisk Windows+Dropbox+Slack+Chrome +firma IT pakke med crappy antivirus også moden til en karakter ZZZZ, specielt når man tænker på hvor mange maskiner rundt omkring i verden der kører tæt denne stabel software.

Når jeg booter min Windows (dualbooter win10 og linux) er der ingen grænser for hvor travlt windows har med alt muligt jeg ikke har bedt om, mens dropbox steger æg med cpuen bare for at synkronisere en håndfuld filer. Jeg kan høre computeren give et lettelsens suk når jeg booter tilbage i Linux.
Gravatar #5 - CBM
17. dec. 2019 07:02
Men siden der intet regelsæt er, så erklærer jeg hermed alt hvad jeg har kodet nogensinde for at være A+++++++++ energi mærket


Gravatar #6 - Ude Bang
10. jul. 2020 04:14
[Indlæg er markeret som spam]
Gravatar #7 - jaremifost
26. dec. 2023 11:07
[Indlæg er markeret som spam]
Gravatar #8 - margozalizo
7. apr. 2024 18:15
You know, database driven apps are actually a serious topic. For such topics, it is important to choose a company that really suits you, for example, I chose https://broscorp.net/ database driven apps. I liked their work because before starting work they clarify everything down to the smallest detail and during the development process they also clarify my wishes.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login