mboost-dp1

Harddisk opdeling


Gå til bund
Gravatar #1 - stargate
9. jun. 2015 19:36
Hej.

På en af mine børns pc, har jeg delt hans 1 TB disk op i 500 GB og 431 GB, men nu har han så mange spil på steam at han ikke kan få GTA ned uden at slette nogle spil.

Så ville jeg bare sætte C-Drev op i GB, men der ligger en EFI system (100MB) mellem de 2 dele på 500GB og 431GB, så jeg kan ikke slette 431 GB delen og forstørre 500 GB delen.

Nogle ideer eller et program der kan gøre det, eller er der ingen andre vej end total reinstall windows på en ny formatret disk ?
Gravatar #2 - XorpiZ
9. jun. 2015 19:44
Gravatar #3 - stargate
9. jun. 2015 19:46
#2 Takker, jeg vil prøve dette i morgen :)
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
9. jun. 2015 20:13
Alternativt kan du bare bede steam om at bruge den anden partition (eller slette nogle spil han ikke bruger længere) :)
Gravatar #5 - Manofsciencemanoffaith
9. jun. 2015 20:16
Sæt en disk mere i og konfigurer Steam til at installere spil på denne.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
9. jun. 2015 20:34
Kan man ikke bare slette partition 3, flytte partition 2 til enden af drevet og resize partition 1? Med mindre der er krav om hvor på drevet partition 2 må ligge naturligvis.
Det kunne man da i tidernes morgen med partition magic i hvert fald.
Gravatar #7 - kinaholm
9. jun. 2015 22:39
EFI partitionen plejer bare altid at ligge først. Det er en smule underligt den ikke gør det, det er sådan Windows selv gør det på en frisk disk.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login