mboost-dp1

Universitetsprojekt om game feel - hjælp mig ved at spille dette spil


Gå til bund
Gravatar #1 - Wikzo
1. maj 2015 10:52
Hej folkens

Jeg er i øjeblikket ved at lave et universitetsprojekt om emnet game feel.

Jeg har udviklet en lille 2D-platformer, som jeg meget gerne vil have at I prøver, og dernæst besvarer nogle simple spørgsmål.

Som tak for hjælpen vil en tilfældigt valgt deltager vinde et $10 gavekort til Amazon eller Steam.

Det eneste du skal gøre er at gå til dette link og spille spillet i din browser (kræver Unity web plugin) eller downloade filen til din computer (Windows only).

På forhånd mange tak :)
Gravatar #2 - XorpiZ
1. maj 2015 15:57
Done..

Er det skidt, hvis alle fire kontrolmuligheder er enormt irriterende?
Gravatar #3 - Wikzo
4. maj 2015 15:40
Tak!

Det må tiden vise, når jeg får analyseret dataen :)
Gravatar #4 - Atom
4. maj 2015 16:13
Kunne bedst lide nummer 2.

Sjovt, hvor svært det faktisk er at beskrive hvilken type man foretrækker og hvorfor.
Gravatar #5 - Vandmand
6. maj 2015 12:10
Jeg får en blank side. Der står inden da, at jeg skal bruge Unity plugin, men der står ikke hvad det er eller hvor jeg får det. Der står at der er problemer med Chrome, men jeg benytter Firefox.

Nu brugte jeg så tiden på at Google efter det, i stedet for at spille dit spil.
The Unity Web Player can be downloaded to run browser-based Windows and Mac games and apps made with Unity. Unfortunately the Unity Web Player is not supported for the device you are currently using.


Du kunne godt have nævnt at det var Windows exclusive (eller Windows og Mac exclusive) et eller andet sted i tråden.

Absolut nedern 'game feel' at skulle spilde tid på at få et spil til at virke, kontra at spille det.
Gravatar #6 - guds skovl
6. maj 2015 12:32
#2 sjovt, for mig var det kun den første kontrolmulighed der var virkelig træls :)

kunne bedst lide nr 3, men nr 4 opførte sig vel mest som en bold da den faktisk rullede lidt når man slap knappen
Gravatar #7 - OxxY
6. maj 2015 12:48
1) var SÅ træls at jeg gav op...

Så ja det er min report.
Gravatar #8 - Geekalot
6. maj 2015 12:57
Ville gerne hjælpe dig, men 1. downloader ikke noget der skal hjælpe mig med at spille det spil 2. downloader ikke spillet. Ved ikke om det er mig der har misset noget, men burde man ikke bare kunne spille spillet eller hvad det er i web browser ?
Gravatar #9 - Caek of Doom
6. maj 2015 13:06
Done.
Gravatar #10 - m910q
6. maj 2015 13:57
#1
Det var lidt svært at svare på spørgsmålene i spillet.
De ord man skulle vurdere, kan forstås på flere måder.
Gravatar #11 - Wikzo
6. maj 2015 18:17
Vandmand (5) skrev:
Jeg får en blank side. Der står inden da, at jeg skal bruge Unity plugin, men der står ikke hvad det er eller hvor jeg får det. Der står at der er problemer med Chrome, men jeg benytter Firefox.

Nu brugte jeg så tiden på at Google efter det, i stedet for at spille dit spil.


Du kunne godt have nævnt at det var Windows exclusive (eller Windows og Mac exclusive) et eller andet sted i tråden.

Absolut nedern 'game feel' at skulle spilde tid på at få et spil til at virke, kontra at spille det.


"spille spillet i din browser (kræver Unity web plugin) eller downloade filen til din computer (Windows only)."

?
Gravatar #12 - Vandmand
7. maj 2015 01:41
Wikzo (11) skrev:
Vandmand (5) skrev:
Jeg får en blank side. Der står inden da, at jeg skal bruge Unity plugin, men der står ikke hvad det er eller hvor jeg får det. Der står at der er problemer med Chrome, men jeg benytter Firefox.

Nu brugte jeg så tiden på at Google efter det, i stedet for at spille dit spil.


Du kunne godt have nævnt at det var Windows exclusive (eller Windows og Mac exclusive) et eller andet sted i tråden.

Absolut nedern 'game feel' at skulle spilde tid på at få et spil til at virke, kontra at spille det.


"spille spillet i din browser (kræver Unity web plugin) eller downloade filen til din computer (Windows only)."

?


"?"

?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login