mboost-dp1

Windows 10 upgrade


Gå til bund
Gravatar #1 - simonduun
4. sep. 2016 12:48
Jeg har installeret 8.1 på min PC, da det var det installations medie jeg lige havde ved hånden. Nu vil jeg så gerne opgradere til 10.

Jeg har haft opgraderet før(via min 8.1 nøgle) hvor det hele gik i gennem, men som det ser ud nu: Prøver jeg at lave en opgradering igennem Media Creation Tool, men når jeg når til produktnøglen og skriver min nøgle til 8.1 ind, giver den mig "ikke gyldig Windows 10 produktnøgle"

Er det too late selvom jeg allerede 1 gang har haft opgraderet til Windows 10, eller er der et andet trick? :)
Gravatar #2 - CBM
4. sep. 2016 19:11
#1: jeg opdagede i går at hvis du installerer win 10 på en maskine der allerede har en gyldig win 7, 8 eller 10 nøgle tilknyttet .... . Så aktiveres win 10 automatisk
Gravatar #3 - Ronson ⅍
4. sep. 2016 21:49
Hvis maskinen allerede har været installeret med windows 10 kan du installere uden at indtaste nøgle (det kan man vel altid) og så vil windows selv aktivere når den kommer online.

Hvis du bruger hjælpeprogrammerne i windows kan du stadig opgradere til windows 10 gratis. Også hvis du bare lader som om.
Gravatar #4 - CBM
5. sep. 2016 19:36
#3: okay men den maskine jeg installerede win 10 pro på havde ikke før haft win 10 installeret. .. kun win 7 pro
Gravatar #5 - simonduun
6. sep. 2016 22:10
Jeg fik det til at virke. Microsoft support var så venlige at supportere mig med fjernsupport. Er egentlig ret positivt overrasket over deres flinke support. Problemet var at jeg ikke havde hentet alle windows opdateringerne først -.-
Gravatar #6 - Useful
6. sep. 2016 22:11
simonduun (5) skrev:
Jeg fik det til at virke. Microsoft support var så venlige at supportere mig med fjernsupport. Er egentlig ret positivt overrasket over deres flinke support. Problemet var at jeg ikke havde hentet alle windows opdateringerne først -.-


Forhåbelig ikke en med et indisk accent som tilfældigvis ringede dig op :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login