mboost-dp1

Skift af license key til Vista


Gå til bund
Gravatar #1 - Systran
20. okt. 2008 20:06
Hej,

Jeg står her og skal til at prøve at skifte license key på mit Vista 32-bit. Skal skifte fra Home Premium til Business, og vil gerne vide om ændringen har indflydelse på mine data, om den f.eks. reinstaller/formaterer, så alt på min harddisk bliver slettet? For ellers skal jeg have taget noget backup.

Er det bare mig, der har mere end almindeligt paranoia eller ... ?
Gravatar #2 - Norrah
21. okt. 2008 19:53
#1 Der er kun en måde at finde ud af det på... Hvis man fjerner alle de andre muligheder..
Gravatar #3 - trylleklovn
21. okt. 2008 20:05
Ehm er det bare mig der har misforstået noget, eller kræver et skift af vista type ikke reinstall med den anden type cd?

Jeg mener, er der ikke en home premium cd og en business cd. Ellers er microsoft da blevet overraskende kompatible taget i betragtning af at de insisterer på at have forskellige cd'er til forskellige sprog.
Gravatar #4 - Niklas H
21. okt. 2008 20:10
Alle versioner af Vista (undtagen x64 kontra 32-bit, da de er delt op på hver sin) ligger på samme DVD.
Gravatar #5 - reefermadness  
21. okt. 2008 20:21
Hvis man nu sidder med en pirat windows vista ultimate (med dell crack) IKKE at jeg har det,... øhm kender en,.. og man køber en lad os sige business eller home premium key, kan man så bruge samme metode som #1 referer til UDEN at skulle geninstallere?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login