mboost-dp1

Invert mouse i spil


Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
29. okt. 2009 20:57
I hele mit liv er jeg blevet drillet med, at jeg spiller med invert mouse :(:(:(. Kender ingen ud over min bror og mig der gør det.

Findes I derude, invert mouse gamers?
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
29. okt. 2009 21:32
Det giver da heller ingen mening?!
Gravatar #3 - Qw_freak
29. okt. 2009 21:52
det er vel lidt ligesom at være venstrehåndet inde i hovedet! :)
Gravatar #4 - Cloud02
29. okt. 2009 22:41
jeldtoft (1) skrev:
I hele mit liv er jeg blevet drillet med, at jeg spiller med invert mouse
selvklart.
Gravatar #5 - Nerq
29. okt. 2009 22:50
Jeg har ofte undret mig over, hvem der dog kunne finde på at bruge funktionen. Har selv prøvet det en enkelt gang eller to, og kan simpelthen ikke finde ud af det.

Må man spørge hvorfor/hvordan du begyndte at inverte?
Gravatar #6 - jeldtoft
30. okt. 2009 00:24
Min bror, spillede altid med det. Så når jeg brugte hans PC, kunne jeg ikke finde ud af at slå det fra, dengang jeg var lille. Så blev jeg jo nødt til at spille sådan. Spiller også invert på min PS3.

Spurgte ham om, hvor han dog har det fra. Han kunne ikke huske det, men havde en idé om, at det kom fra et gammelt fly-spil.
Gravatar #7 - Raistin
30. okt. 2009 04:45
Prøv at spille med track-ball, så virker det logisk at spille invertet. (Forestil dig at trackballen er dine øjne)
Gravatar #8 - BluepaiN
2. nov. 2009 16:26
Fatal1ty gjorde det på et tidspunkt i en se-om-du-kan-fragge-mig-og-vind-heftigt-hardware-konurrence, blot for at vise hvor overlegen han var.
I min omgangskreds, så kender jeg kun 1 som bruger det. Har selv leget med det, og må indrømmet at jeg ikke rigtig kan se fidusen i det.
Gravatar #9 - KC
2. nov. 2009 16:28
det stammer nok fra noget fly simulator, men det giver ikke mening for mig at bruge det til andet.
Gravatar #10 - paradise_lost
2. nov. 2009 17:05
Jeg bruger også invert mouse. Ved ikke hvorfor, men er invert mouse ikke slået til så fucker det bare.
Gravatar #11 - Bastardo
3. nov. 2009 19:45
Bruger det også nogen gange, jeg er så dårlig til FPS at det kan være lige meget om det er invert eller ikke, men den dårlige vane stammer fra flyspil til Amiga'en tilbage i 80'erne.
Gravatar #12 - terracide
4. nov. 2009 00:30
#11:
Simulator...med en mus...kan se du har flere dårlige vaner...
Gravatar #13 - XorpiZ
4. nov. 2009 07:22
terracide (12) skrev:
#11:
Simulator...med en mus...kan se du har flere dårlige vaner...


Det kunne jo være, der var tale om Wings? Meget godt kan man sige om Wings, men en simulator var det sgu ikke.
Gravatar #14 - Kris
4. nov. 2009 11:16
Jeg har altid spillet med invert mouse på pc og finder det utrolig logisk at have den til at fungere på den måde. Som andre har skrevet så føles det bare forkert og på hovedet hvis den ikke er inverted.
Dog har jeg det lige omvendt på ps3 og xbox. Evt. kan det have noget at gøre med hvad man har i hænderne.
Gravatar #15 - trylleklovn
4. nov. 2009 11:40
Lol newbs!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login