mboost-dp1

Reklamer på Netflix??


Gå til bund
Gravatar #2 - Claus Jørgensen
11. dec. 2019 05:59
Meh, US market only.
Gravatar #3 - arne_v
11. dec. 2019 13:05
#2

Hvis de introducerer reklamer på det amerikanske markede, hvor længe tror du det varer inden de også kommer til Europa?

Fra artiklen:


Martin argues such a service could help fend off existing competition from Disney+, Amazon Prime TV, Apple+, Hulu and CBS All Access and new threats from AT&T's HBO Max and Comcast's Peacock, which will launch in 2020. (AT&T also owns CNN.)
Those competitors are already charging much lower prices for their streaming plans, between $5 and $7. Granted, most of them don't have content libraries as vast as Netflix's, but the challengers have some buzzy shows of their own.
...
Still, Martin said in her report Tuesday she's worried Netflix could lose international subscribers once Disney and other media companies launch global versions of their streaming services.

Gravatar #4 - arne_v
11. dec. 2019 14:33
Gravatar #5 - CBM
11. dec. 2019 15:31
Jeg spekulerer på hvor længe der mon går før de kopierer EBs Mac pro artikel

Gravatar #6 - dugfrisk
11. dec. 2019 20:58
Det kan gøres som i death stranding, eller i jackie chan filmen, hvor de vælter rundt i pepsi.
Gravatar #7 - Ajukrezi
13. dec. 2019 09:08
Håber satme de så laver en billig udgave med reklamer og mulig tilvalg til f.eks nuværende pris UDEN reklamer.

det bliver straks afmeldt hvis der kommer reklamer på.
Gravatar #8 - Qw_freak
17. dec. 2019 14:43
FUCK det reklamehelvede de coorporate media firmaer hele tiden forsøger at presse ned i halsen på os. Så længe netflix blive ved med at levere underholdning som de gør nu og uden reklamer, så bliver jeg hos dem!

Jeg holder på at en stor del af Netflix's succes netop er fordi de ikke har reklamer. Så vidt jeg ved var det også det der fik solgt Kabel-tv til så mange tilbage i firserne, der var argumentet også at man så slap for reklamer!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login