mboost-dp1

Visual Studio som web app


Gå til bund
Gravatar #2 - Claus Jørgensen
6. nov. 2019 16:24
Det er VSCode og ikke Visual Studio. Og det er jo ikke saa overraskende, da VSCode allerede var skrevet i Electron/TypeScript.
Gravatar #3 - arne_v
6. nov. 2019 16:43
#2

Ja - det skulle jeg have noteret. Den er VS Code lilla.
Gravatar #4 - Claus Jørgensen
7. nov. 2019 11:18
#3

Jeg synes det var mere vigtigt om TechCrunch havde noteret det. Tror ikke deres journalister har den store erfaring med VSCode.
Gravatar #5 - arne_v
7. nov. 2019 13:13
#4

Det har jeg heller ikke.

Jeg kan simpelthen ikke lide VS Code. Jeg ved at den er rigtig populær blandt rigtigt mange. Men jeg finder den forvirrende og umulig at finde ud af.

Rigtig VS er OK. Lidt tung at starte op på min gamle PC, men alt virker logisk.

I VS Code kan jeg ikke findet noget som helst.
Gravatar #6 - Claus Jørgensen
7. nov. 2019 13:55
#5

Jeg er enig.

Men "tung at starte op", burde du ikke vaere vandt til det? Fra Eclipse et. al.?-)
Gravatar #7 - arne_v
7. nov. 2019 14:09
#6

Eclipse er faktisk langt hurtigere end VS i opstart hos mig.

Lyder mystisk. Men sådan er det.

Muligvis hjælper det på Eclipse at jeg har valgt en multi kopi af Eclipse løsning:
* en med Java og C/C++
* en med C/C++
* en med Fortran og C/C++
* en med PHP
* en med Kotlin og Java
* en med Scala og Java
+ et par stykker som jeg ikke bruger



Gravatar #8 - larsp
7. nov. 2019 14:17
Jeg har snuset lidt til VS Code og synes faktisk at mine mest brugte genveje lå omtrent hvor jeg forventede dem, og jeg kommer fra Eclipse.

Er lidt overrasket over at det er en electron skabning. Jeg synes det kører bedre og hurtigere end typiske electron programmer gør. F.eks. gitkraken lagger for mig når jeg scroller ned gennem lange tekster.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login