mboost-dp1
Evisu bukser sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hej jeg et par fede Evisu bukser som jeg gerne af med
sælges fordi jeg ikke passer dem
størlse 34
har også andre bukser :D
sælges fordi jeg ikke passer dem
størlse 34
har også andre bukser :D
har du gået i dme nøgn?
er der sved pletter på ?
hvad med sæd ?
har du billeder af dem ?
ellers kan du prøve trendsales.dk ^^
har du gået i dme nøgn?
er der sved pletter på ?
hvad med sæd ?
har du billeder af dem ?
ellers kan du prøve trendsales.dk ^^
nej, ingen sæd på :D
ej. de er aldrig brugt, og har billeder. sælger for min ven.
Du kan få hans msn så kan du få billeder af ham.
[email protected] add ham, så kan han sende billeder.
ej. de er aldrig brugt, og har billeder. sælger for min ven.
Du kan få hans msn så kan du få billeder af ham.
[email protected] add ham, så kan han sende billeder.
nok den forkerte side at prøve på:
1: nørder er ligeglade med tøj (siger de da)
2: 80% af nørder har størrelsen XXXXXXL
3: Det er et mærke, nørder går i noname tøj, med budskab
*det er ment i spøg, så hvis det passer på dig så tag det ikke ilde. Og meld dig ind i en fitness klub for satan da...
1: nørder er ligeglade med tøj (siger de da)
2: 80% af nørder har størrelsen XXXXXXL
3: Det er et mærke, nørder går i noname tøj, med budskab
*det er ment i spøg, så hvis det passer på dig så tag det ikke ilde. Og meld dig ind i en fitness klub for satan da...
Skulle du ligge inde med et skrædder syet Jakkesæt, så kunne jeg godt bruge det. Koster mig over 6.000 for hver gang man skal udvide sin tøjsamling lidt i den retning. Når der kommer skrædder på, så stiger prisen sgu. Selv med storebrands som hugo boss armarni og lignende(el min favorit: tiger of sweden, gay brand of the year, men for satan nogle jakkesæt..).
Wow, nu har jeg snakket om tøj på newz, det er da vidst nok ikke en af de ting jeg kommer til at gøre ofte.
Wow, nu har jeg snakket om tøj på newz, det er da vidst nok ikke en af de ting jeg kommer til at gøre ofte.
grunden til at jeg skriver jeg ikke passer dem og prøver at sælge for en ven det er fordi det min ven der ikke passer dem !!!!!!!!!
Men hvorfor siger du aldrig sandheden anel ?
Hvorfor skal du altid proeve dig med alle mulige soe-forklaringer?
Saalaenge du ikke fortaeller sandheden fra start betragter jeg det som et forsoeg paa at snyde brugerne herinde.. Saa vil jeg da klart kommentere det hvis nu nogen skulle have misset det..
Er du utilfreds med det kan du jo proeve dig paa qxl eller dba, der kan ikke stille spoergsmaal til dine varer
Men hvorfor siger du aldrig sandheden anel ?
Hvorfor skal du altid proeve dig med alle mulige soe-forklaringer?
Saalaenge du ikke fortaeller sandheden fra start betragter jeg det som et forsoeg paa at snyde brugerne herinde.. Saa vil jeg da klart kommentere det hvis nu nogen skulle have misset det..
Er du utilfreds med det kan du jo proeve dig paa qxl eller dba, der kan ikke stille spoergsmaal til dine varer
fuck nu af anelguso forhelved man gider dig ikke mere fatter du bare ikke noget !!!!!!!!!!
Du kommer ikke ret langt ved at svine folk til som din (standard) retorik, og du gør som udgangspunkt alt hvad du kan for at fremmedgøre dig selv over for dine medbrugere, hvad enten det er bevidst eller ej. Hvad med at du forholdte dig en smule til det?
Du kommer ikke ret langt ved at svine folk til som din (standard) retorik, og du gør som udgangspunkt alt hvad du kan for at fremmedgøre dig selv over for dine medbrugere, hvad enten det er bevidst eller ej. Hvad med at du forholdte dig en smule til det?
wuzz ike for noget men syntes du ikke selv du skal fucke af?
og fidomuh fatter du ikke at jeg ikke gider dig forhelved fatter du ikke en pind
grunden til jeg sviner til er fordi de propukere mig sindsyg meget !!
og fidomuh fatter du ikke at jeg ikke gider dig forhelved fatter du ikke en pind
grunden til jeg sviner til er fordi de propukere mig sindsyg meget !!
Ja fidomuh har ikke vist dig nogen rezzzpekt mand!
Forøvrigt.. Hvornår er Hugo Boss gået hen og blevet skræddersyet? Og hvorfor købe et sæt tøj der er skræddersyet til en anden person, alt andet lige må det sidde ad helvede til.
Altså mine Boss-sæt (begge to, lol) sidder da også godt, men jeg havde ikke en skrædder på.
Forøvrigt.. Hvornår er Hugo Boss gået hen og blevet skræddersyet? Og hvorfor købe et sæt tøj der er skræddersyet til en anden person, alt andet lige må det sidde ad helvede til.
Altså mine Boss-sæt (begge to, lol) sidder da også godt, men jeg havde ikke en skrædder på.
#21-22 islam prædiker lige så meget fred og harmoni som de fleste andre religioner. At de islam tilfældigvis er en af de mest voldige religioner i den nyere tid(glem ikke at kristendommen har slagtet flere millioner mennesker i korstog, så helt unden skyld er vi heller ikke). Er fordi folk fejl fortolker religionens hensigter.
#25 retail tøj har ikke altid den pasform der skal til for det sidder rigtig. Jeg har ikke en Hugo Boss form, og skal derfor ha dem syet ind. Så når jeg køber et sæt, så skal jeg be' om at der kommer en skrædder på hvilket er besværligt. Tiger of Sweden er dog præcis min pasform, og der behøver jeg ikke, hvilket er herligt. du kan bestille skrædder i alle respektive forretninger: salling dressman: you name it. Du kan dog også få et jakkesæt lavet af en skrædder fra starten af, men skal nok ikke regne med at du kan få det for 6.000kr.
#25 retail tøj har ikke altid den pasform der skal til for det sidder rigtig. Jeg har ikke en Hugo Boss form, og skal derfor ha dem syet ind. Så når jeg køber et sæt, så skal jeg be' om at der kommer en skrædder på hvilket er besværligt. Tiger of Sweden er dog præcis min pasform, og der behøver jeg ikke, hvilket er herligt. du kan bestille skrædder i alle respektive forretninger: salling dressman: you name it. Du kan dog også få et jakkesæt lavet af en skrædder fra starten af, men skal nok ikke regne med at du kan få det for 6.000kr.
'izlam.dk - diskussioner for rigige nødder'
I øvrigt tror jeg sagtens 'propukere' (det er et pisse godt ord) kan dække over det at blive mobbet på et internetforum, fordi man er en dør. "Nååårh jeg blev bare propukeret sygt meget på Newz i dag". Kunne selvfølgelig også være det dækker over noget frækt.
I øvrigt tror jeg sagtens 'propukere' (det er et pisse godt ord) kan dække over det at blive mobbet på et internetforum, fordi man er en dør. "Nååårh jeg blev bare propukeret sygt meget på Newz i dag". Kunne selvfølgelig også være det dækker over noget frækt.
du har ikke oplyst nogen pris. er det fordi du forventer at vi overbyder hinanden?
der står heller ikke noget om farve og længde!
der står heller ikke noget om farve og længde!
nej jeg tror sq ikke du får dem 100 :D
men jeg skaffer lige ogle billeder på dagen han har 2 par mener de er røde og blå de blå er fede :D
men jeg skaffer lige ogle billeder på dagen han har 2 par mener de er røde og blå de blå er fede :D
nogen der kan hjælpe mig med at hvise billeder kan ikke huske den der hjemmeside hvad den hedder
ved ikke helt hvor lange de er men kan da lige spørg ham når han kommer på msn :D
ved ikke helt hvor lange de er men kan da lige spørg ham når han kommer på msn :D
#26 Det er ren vrøvl at foretage sådan et religions ækvivalensargument. Selvfølgelig prædiker alle religioner ikke lige meget "fred" og derudover giver det heller ikke mening at sige religionen nødvendigvis bliver misbrugt. Hvis jeg oprettede en religion som i en hellig bog har det samme indhold som das kapital og andre mener det er den sande religion, så vil du jo heller ikke bortforklare den medfølgende fattigdom og elendighed med at religionen bliver misbrugt. Du vil nok nærmere konkludere at den økonomiske tankegang er arseh.
#30 Det her har vel ingenting med mobning at gøre.
#1 Hvad er din kammerats fornavn?
#30 Det her har vel ingenting med mobning at gøre.
#1 Hvad er din kammerats fornavn?
#42 Hvis du nu skulle få lyst til at sælge noget herinde en anden gang, hvad enten det er dit eget eller noget du sælger for andre, så er her lige et par gode råd.
1: Kom med ALLE oplysninger fra starten, inkl. billeder.
2: Lad være med at svine folk til.
3: Vær seriøs.
Der er virkelig ikke noget at sige til, at folk ikke kan tage dig seriøs, for du ligger med alle dine indlæg op til, at du ikke er det selv.
1: Kom med ALLE oplysninger fra starten, inkl. billeder.
2: Lad være med at svine folk til.
3: Vær seriøs.
Der er virkelig ikke noget at sige til, at folk ikke kan tage dig seriøs, for du ligger med alle dine indlæg op til, at du ikke er det selv.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.