mboost-dp1
Evisu bukser sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
themuss, det er da helt utroligt så fokuseret du er på intimbarbering. Kom du til at skære dig, da du selv forsøgte?
her er en af bukserne
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
han har en til skal lige tage billed
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
han har en til skal lige tage billed
Hvis man køber tøj i forkert størrelse, så plejer man da at kunne bytte til den rigtige.
Men hvad med kvitteringer så. Der må vel følge kvittering med fra forhandleren!
For der er jo ikke nogen, der ønsker at købe koster selvom det er i god tro.
Men hvad med kvitteringer så. Der må vel følge kvittering med fra forhandleren!
For der er jo ikke nogen, der ønsker at købe koster selvom det er i god tro.
LOL, hvem pokker er det der har opretten brugeren "MrPantic"?
Det er jo tydeligvis ikke Anel, for selvom det bliver gjort en ihærdig indsats, er det ikke lykkedes at få det grammatiske niveau så langt ned, at det er troværdigt.
Hvis MrPantic virkelig var denne mystiske "ven" (eller Anel, for den sags skyld), hvorfor overtager han så ikke handlen???
Det er jo tydeligvis ikke Anel, for selvom det bliver gjort en ihærdig indsats, er det ikke lykkedes at få det grammatiske niveau så langt ned, at det er troværdigt.
Hvis MrPantic virkelig var denne mystiske "ven" (eller Anel, for den sags skyld), hvorfor overtager han så ikke handlen???
i går mig sku forvirret? Jeg 'Stefan Pantic' har oprettet brugeren 'MrPantic' og nej, bor ikke i grandparken..
http://img515.imageshack.us/my.php?image=dsc00833c...
her et andet billed
her et andet billed
My thoughts exactly.
"Hej jeg har[red] et (item) som jeg gerne vil[red] af med"
Undskyld, men hvis det her ikke lugter af koster, så ved jeg ikke hvad gør.
Et par posts senere "..sælger for min ven." og "..har også andre (items) - klassiske hæler kommentarer.
Jeg anklager ikke nogen for noget her (vil da også mene det var modigt at sælge hæler vare på et forum som har potentiale til at eksponere én nøgen), men jeg vil blot minde NEWZ.DK bruger om at køb af hælervare, praktisk talt, er ligeså ulovligt som tyveriet i sig selv.
Påberåb dig blot "i god tro" - den holder ikke.
My thoughts exactly.
hej jeg et par fede Evisu bukser som jeg gerne af med
sælges fordi jeg ikke passer dem
størlse 34
har også andre bukser :D
"Hej jeg har[red] et (item) som jeg gerne vil[red] af med"
Undskyld, men hvis det her ikke lugter af koster, så ved jeg ikke hvad gør.
Et par posts senere "..sælger for min ven." og "..har også andre (items) - klassiske hæler kommentarer.
Jeg anklager ikke nogen for noget her (vil da også mene det var modigt at sælge hæler vare på et forum som har potentiale til at eksponere én nøgen), men jeg vil blot minde NEWZ.DK bruger om at køb af hælervare, praktisk talt, er ligeså ulovligt som tyveriet i sig selv.
Påberåb dig blot "i god tro" - den holder ikke.
W T F ? Anel, kan du ikke abre svare på de spørgsmål der bliver stillet ? - du taler kommer med de samme billeder til 4 par busker, og du kan ikke læse på det mærke der sidder derpå :-/
det står på internationalt sprog Wxx og Lxx :-/ tror selv på at dine fellas i bosnien kan tyde det :-/
det står på internationalt sprog Wxx og Lxx :-/ tror selv på at dine fellas i bosnien kan tyde det :-/
#97 jeg har også tænkt det samme. jeg logger sgu oftere på newz, for at følge udviklingen, end før :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.