xbox project scarlett two 2 detaljer udgivelsesdato kraftigere one x amd processor ray tracing ssd / Newz.dk

Microsoft

Microsoft frigiver de første detaljer om den næste Xbox:

Efterfølgeren til Xbox One X er fire gange kraftigere og understøtter ray tracing.

Under Microsofts E3-konference afslørede selskabet de første detaljer om Project Scarlett, der er kodenavnet for deres næste Xbox.

Denne Xbox er tænkt som efterfølgeren til den nuværende kraftigste konsol på markedet, Xbox One X, imens Microsoft også rygtes at udgive en anden Xbox noglelunde samtidig, der er billigere og mindre kraftig end Scarlett.

Project Scarlett har en AMD-CPU, der er baseret på deres Zen 2-arkitektur og en RDNA-baseret GPU, ligesom det også er tilfældet med den næste Playstation – læs mere om den her.

Den har også hurtigere GDDR6-RAM indbygget, og det skulle sammenlagt gøre den fire gange kraftigere end One X.

Dette skulle også gøre det muligt at game i 120 fps og med en opløsning op til 8K, og konsollen understøtter desuden real-time ray tracing.

Ligesom Playstation 5 har den også en custom SSD, der skulle booste konsollens ydeevne 40 gange, hvilket i sidste ende giver markant kortere loading-tider.

Xbox Project Scarlett udkommer sammen med “Halo Infinite” i slutningen af 2020.





Gå til bund
Gravatar

#1 CBM 10. jun. 2019 12:49

Så må vi håbe at Ray tracing ikke ender med at blive noget der kun findes ifm spil streaming tjenester

Jeg vil i hvert fald fortsat være afventende mht rtx kortene
https://fricomputer.dk https://retrohardwareheaven.blogspot.com/ #ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, AMD + ASUS = kvalitet! #BringBackTheKeyboard #JackOn SailfishOS rocks! Stop using Google search.. use https://justsearchportal.com/ instead (includes DuckDuckGo)
Gravatar

#2 Ni 10. jun. 2019 19:52

#1 Jeg tror, udviklingen kommer til at gå som med AA og AF, det gør noget tid, før det bliver fuldt implementeret i spil pga. hastighed. Fra AA på Voodoo I til FSAA kørte på mainstream computere gik der godt og vel 15 år
Gravatar

#3 CBM 11. jun. 2019 12:04

Ni (2) skrev:
#1 Jeg tror, udviklingen kommer til at gå som med AA og AF, det gør noget tid, før det bliver fuldt implementeret i spil pga. hastighed. Fra AA på Voodoo I til FSAA kørte på mainstream computere gik der godt og vel 15 år

Passer meget godt med den tid Nvidia skal. Bruge til at udvikle grafikkort med RT
https://fricomputer.dk https://retrohardwareheaven.blogspot.com/ #ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, AMD + ASUS = kvalitet! #BringBackTheKeyboard #JackOn SailfishOS rocks! Stop using Google search.. use https://justsearchportal.com/ instead (includes DuckDuckGo)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login